3 comentarii

„Out of the box”

Nu o să spun nimic concret despre aceste două filme din aceeaşi serie, decât că merită văzute pentru ideea de bază, prelucrată pe un fundal de acţiune şi SF : ”În măsura în care ne schimbăm perspectiva, ne schimbam şi modul de gândire.”

divergent-movie-poster-4

Insurgent-soundtrack-167

21-divergent-1.w529.h352.2x

 

3 comments on “„Out of the box”

  1. eu le-am „gustat” mie mi-a plcut sf-ul mereu…si-mi place ideea de tineri…incercari, noi experiente ,testari….

  2. Eu m-am îndrăgostit de aceste filme de când au apărut, mai ales de primul ! Nu numai pentru că iubesc S;F;-ul bun, dar după cum spui și tu, aceste filme nu sunt doar S;F; Filosofic, istoric, social – toate aceste laturi se regăsesc; De fapt, filmele sunt o analiză a unei posibile evoluții a societății noastre, o fină analiză psiho-socială; Ca și ”Avatar”, cu câțiva ani în urmă;
    Mulțumim că ni le-ai reamintit ! Eloe nu sunt doar pentru tineri, ba chiar dimpotrivă;

Lasă un răspuns

