Lasă un comentariu

”Dorul” – Lucian Blaga

lovers-sunlight-1920x1200

”Setos îţi beau mirasma şi-ti cuprind obrajii
cu palmele-amindouă, cum cuprinzi
în suflet o minune.
Ne arde-apropierea, ochi în ochi cum stăm.
Şi totuşi tu-mi sopteşti: „Mi-aşa de dor de tine!”
Aşa de tainic tu mi-o spui şi dornic, parc-aş fi
pribeag pe-un alt pamânt.
Femeie,
ce mare porţi în inima şi cine esti?
Mai cântă-mi înc-o dată dorul tău,
să te ascult
şi clipele să-mi pară niste muguri plini,
din care înfloresc aievea – veşnicii.”

Lucian Blaga(9 mai 1895-6 mai 1961)

Lasă un răspuns

