8 comentarii

Copy-paste

Cris Pereby- Les Timides

Mă tem câteodată că n-am să ştiu

decât să dau copy-paste

la viaţă, la moarte, la tine.

Are să fie cel mai mare plagiat

din istoria-istoriilor,

căci nu m-am învrednicit

să aflu cum să fiu originală

în felia asta de timp.

Şi cum mă mai smucesc,

cum mă mai chinui,

mi-e milă şi mie uneori.

Poate n-ar trebui să gândesc,

să stau, să plec

să cer, să dau,

să vreau.

Asta-i treaba complicată

la prezentul ăsta!

8 comments on “Copy-paste

  1. Îmi place mult ideea poemului! Felicitări!

  2. foarte frumos, pe sufletul meu. Felicitari!

  3. Eu cred că ești originală, dragă prietenă, și fiecare suntem, în felul nostru. Doi oameni nu simt la felm nu suferă la fel… nici nu scriu la fel ! 🙂 Tu ești originală în mai multe feluri.
    Numai bine, și îți doresc să îți publici poeziile !

Lasă un răspuns

