Lasă un comentariu

Club Happy-povestea lunii martie

Lumea in care traim

De mici am fost invatati sa respectam, sa iubim batranii si la nevoie sa-i ajutam. Mai tarziu, cand am inteles ca ei sunt depozitarii intelepciunii, adevarate carti de istorie, ca din mintile lor ne tragem noi seva, s-a adaugat si admiratia.
Astazi, cineva, ceva, a ridicat un zid intre generatii, ingradiri ce au impus un nou mod de viata plasandu-i pe batrani in sfera rebuturilor.
De aceea m-am revoltat cand ieri in piata, tristi, cu pasi sovaitori, oprindu-se la fiecare taraba, in cautare de marfuri cu un banut mai ieftin, treceau obiditii societatii,  pensionarii.  I-am invaluit cu o privire duioasa, desi fac parte din aceeasi categorie. As fi vrut sa le dau ceva din optimismul meu, sa le spun ca si iarna e frumoasa chiar daca uneori e frig. Deodata, langa mine  o voce  plina de rautate s-a napustit asupra lor:  „- Doamna Ursan, daca as avea o putere si…

Vezi articol original 4.975 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

