2 comentarii

Ce fac cu timpul meu

Deşi postez pe blog din ce în ce mai rar şi postarile par impersonale, fără comunicarea de rigoare(ca doar de-aia e blog şi nu o carte), ele sunt foarte personale şi actuale. N-aş vrea să mă plâng că timpul meu e limitat (limitat este, pentru viaţa e ca la ”Ştii şi/sau caştigi”) ci să spun că e doar concentrat pe o nişă destul de specifică blogului. time_flies_by_janussyndicateDacă ar fi s-o denumesc, după unii ar purta numele de  dezvoltare personală, alţii i-ar zice criza vâstei a II-a, dar e mai degrabă o transformare în plan atitudinal.

În şirul evenimentelor de zi cu zi, când am o viaţă habotnică, între slujbă, casă şi familie, piaţă, schimb de reţete culinare, spălatul vaselor, cămăşi de călcat sau somn, mă surprind cum mă uit la timpul meu. Şi nu trece pe lângă mine deloc. Trece prin mine, îl simt adânc în suflet, cum şuieră şi-mi aminteşte că există. Este se fapt un strigăt admirativ.

Eu, pe acest timp, spun o mie de cuvinte frumoase în minte,  mângâii cât pot eu de frumos tot ce ating,  sărut aerul ce miroase a copaci înfloriţi şi  cuprind într-o singură fotografie clipele toate. Cu timpul tău nu faci ce vrei, cu el faci ce poţi. Si eu vreau să pot face multe.

Pentru asta alerg să fac ceva să se mişte emoţia, să se scuture mintea şi să învat când vorbesc. Nu-mi place să listez acum o serie de cursuri sau cărţi citite, oameni frumoşi pe care îmi place să-i întâlnesc, acţiuni noi pe care le întreprind sau informatii pe care le capăt. Ci doar încerc să mă lămuresc de ce nu mai fac mişcare, de ce nu mai citesc toate blogurile care-mi plac, de ce am cărţi care aşteaptă încă la rândul ”de citit” sau  filme necomentate cu prietenii cunoscători…

2 comments on “Ce fac cu timpul meu

  1. Fiecare face cu TIMPUL sau ce vrea el , nu ce vor altii !!! 🙂 🙂 🙂
    O duminica frumoasa !
    Aliosa.

Lasă un răspuns

