4 comentarii

Despre moralitate – aplicatie practică

Deşi îmi propusesem să nu scriu despre ceea ce se întâmplă de fapt în baştina noastră de oraş, azi dimineaţă, a doua zi după prima ninsoare serioasă  situaţia ”ni se arată” revoltător, aşa:20140128_074634_resized20140128_074822_resized20140128_075215_resized

N-or fi cele mai explicite imagini, dar pot să vă povestesc. După o noapte în care nu a mai nins deloc, adică vreo 12 ore, azi e debandadă în oraş. Şcolile s-au deschis, lumea MULTĂ asteaptă în staţiile de autobuz şi maxi-taxi. N-ai unde să parchezi, străzile mai ”puţin principale”(adică aproape toate) sunt practic blocate. Maşinile propietate personală sunt parcate şi pe strazile alea de se cheamă importante, şi unde se deszăpezeşte, unele chiar blocând tramvaie. Supermaketurile au fost golite, pentru că oraşul a fost inchis ieri din orice pozitie. Oamenii merg direct pe strada, pentru ca pe trotuare nu este posibil. Pacienţii care sunt din judeţ, si care fac  tratamente de care depinde viata lor(mă refer la cazuri cronice şi grave)au trebuit să rămână în instituţii şi unii oameni din sănătate fac ture suplimentare, de noapte. Cetăţeni care dau la lopata din metru în metru, utilaje care dau zăpada peste ei si apoi cetăţeni care o iau de capăt.

Acum ce să zic. Să dau şi eu cu barda în dreapta şi-n stânga, şi să comentez prea mult nu merge.  S-a dus poezia. E clar că pe plan local suntem depaşiţi de situaţie. De s-ar face nişte cursuri de putut, ce bine ar fi! Eu zic ca moralitatea nu e o chestiune teoretică ci are aplicaţii practice. Altfel cine să mai aibă conştiinţă?!

4 comments on “Despre moralitate – aplicatie practică

  1. Peste tot e așa….moralitate, nesimțire, indiferență….

  2. Şi eu mă chinuiam să „străbat” trotuarul şi îmi părea greu. Acolo m-aş împotmoli de tot

Lasă un răspuns

