16 comentarii

„Out of the box”

Bună ziua şi hai cu la mulţi ani!

Nu se poate spune că eu sunt soţia unuia din personajele din sceneta urmatoare:

Dar astăzi a fost o zi minunată! Fără meniuri în cap, vase de spălat şi preocupări pentru estetica mersului …

Azi am căutat să fac lucruri pentru mine. Nu balanţe neechilibrate sau planuri pentru deceniul urmator. Sunt bune şi astea, dar am cautat să fac ceva ce va rupe rutina. De exemplu am dorit să mă tund. Nu oricând, doar e 31 decembrie. Astăzi, când lumea a luat-o personal şi programările sunt făcute de o lună. Am intuit vremelnicia demersului şi n-am  mers la salonul unde merg de obicei. Am intrat umilă în vreo 4 saloane micuţe de cartier, fără succesul scontat. Aceleaşi feţe preocupate, codiţe, cârlionţi şi perii mişcătoare. În cele din urmă mi-am zis că nici nu era o urgenţă. Nu merg la vreo braserie de cinci stele şi nici la cabaret. Era doar o dorinţă  de a fi frumoasă, la mine acasă. Dar mi-am reamintit subit de un salon ”Igiena”, unde ia ghiciţi printre clientele răsprogramate, mi s-a facut şi mie un locşor. E drept că n-am avut timp prea mult să mă uit în jur şi nu puteam să refuz onoarea de a fi ”băgată” printre rânduri. Printre 2 doamne proaspăt bigudate, hop, am poposit pe scaun. Doamna coafeză, mai în vârstă, se pregătea să mă tundă. Ţinea în mână un pieptene şi un brici. Am rotit ochii prin locaţie. Era curat dar sărăcăcioasă poliţa din faţă, nu tu spume frumos mirositoare, nu tu rotative, uleiuri, pompiţe şi alte alea. Erau numai doamne, deci era coafor, nu frizerie. Dar am zis să stau  cuminte, în fond ce pot pierde, părul oricum creşte. Şi a început să-şi facă treaba. Cum altă activitate nu aveam am devenit atentă, în oglindă, la doamna cochetă, aproape de vârsta de pensionare ce îşi exercita meseria. Foarte sigură pe ea, taia frumos cu briciul firele rebele. Era atentă la orice amănunt şi de-a dreptul chiţibuşară. Mă învăluia cu grijă şi atenţie. Foarte  plăcută senzaţia, de alint. M-a întrebat de vreo doua ori daca mi-e bine, dacă e suficient de scurt taiat părul.  Pe scaunul de alături, colega mai tânără nu mai pritidea cu nişte tunsori ”moderne”. Discuta cu clientele sale şi cum trebuie să intre o femeie în noul an(coafată, epilată,bla-bla), ca dacă nu îi merge rău tot anul. O văd pe doamna mea îndemânatecă cum dă ochii peste cap. Adică, ce prostie! Şi mă întreabă: d-stră nu plecaţi de revelion? Îi răspund că nu şi o văd că îmi zâmbeşte în oglindă. Mai bine, oricum nici nu simţi că-i Revelionul! M-am declarat muţumită de scurtul meu atentat la codiţe şi o întreb dacă peria rotativă şi electrică( pe care o scosese sfioasă la un moment dat, dintr-un dulap, ca să definetiveze dichiseala) este profesională. Foarte mirată dar politicoasă, îmi răspunde: da, mi-a adus-o fata mea din Germania. Am platit, i-am mulţumit şi am ieşit urându-i un an bun. Când am ieşit pe strada m-am simţit foarte bine. Era ca şi când mintea mea se ”uşuraseră”cu 2 kg!

În continuare am terminat de citit ”Aventurile lui Cepelică” de  Geanni Rodari sau m-am uitat la cateva desene animate. Şi acum urmează să vă urez un an bun, răbdator, bogat de tot, cald, plin, zdravăn şi să ne scriem frumos fiecare, la el ” acasă”(blog, scrisoare, site, email sau pe unde mai putem). Să fie!

3201867_300

16 comments on “„Out of the box”

  1. Io nu m-am tuns că la serviciu, unde voi „petrece” trecerea dintre ani, mă primeşte şi aşa. 😆 Dar când mă tund apelez la serviciile unei frizerii şi ale unei doamne copii fidele a celor descrise de tine. Şi nu o fac pentru că preţul e mai mic ca-n alte părţi ci fiindcă mă simt bine acolo.
    Primeşte, rogu-te, toate urările mele de bine pentru anul ce stă să vină. Zile frumoase, bucurii, împliniri şi multă, multă sănătate.
    La mulţi ani ! 😛

  2. De mult n-am mai auzit de „Aventurile lui Cepelică”. Tare mi-au plăcut când le-am citit prima dată!
    An Nou Fericit și La Mulți Ani! 🙂

  3. La mulți ani, și toate înnoirile necesare !
    Se spune că, atunci când ne tăiem părul, se duc și energiile vechi atașate firelor de păr, și care ne trag înapoi. Vechi amintiri, vechi trăiri… De aceea, o tunsoare regulată este necesară !Mai ales în pragul Noului An !

    Un Nou An cu bine !

  4. Congratulations!

    I have nominated your blog for the Versatile Blogger Award.

    More about this nomination is at

    http://dearkitty1.wordpress.com/2014/01/07/versatile-blogger-award-thanks-carolyn/

  5. Eu am avut un sfarsit de an mult mai palpitant, desi nu mi am dorit. Dar a ramas intamplarea in anul care a trecut. La multi ani si un an nou plin cu lucruri frumoase!

Lasă un răspuns

