3 comentarii

De la MARE distanţă

14

15

3 comments on “De la MARE distanţă

  1. Iată și Constanța mea, cu Cazinoul ei ! L-aș recunoaște dintr-o mie, oriunde m-ar duce drumurile vieții.
    Mulțumim pentru dar !

  2. Cel puțin în urmă cu doi ani, când am plecat eu, încă nu se apucaseră, pentru că nu erau fonduri. Tare mă tem că nici acum nu sunt !
    Însă am speranțe că totuși vreodată se va face și asta, pentru că avem un primar întreprinzător, în ciuda criticilor, și care a făcur deja destule pentru oraș – mai multe decât oricare altul înaintea lui. Așa, cu mijloace puține…

    Mulțumesc pentru interesul arătat Cazinoului, care este, de fapt, un simbol național.
    Te îmbrățișez !

Lasă un răspuns

