5 comentarii

Sacru şi profan

spiritualityLumea îşi răstoarnă incontrolabil valorile, sacrul este dominat de rautate…

Oriunde te-ai duce pe lângă acest hublou binemeritat, aducător de suflu care se cheamă viaţă, orice ai face cu şansa ta de ”reabilitare supremă” totul se face cu trimitere  la un asterics:

*      ”-Ştii, am auzit despre X că a facut nişte chestii, da ce chestii… Mă uitam la persoana în cauză care-mi sufla în ureche şi n-aveam timp să procesez. Mintea mea îşi rearanja colţurile. N-am avut chef să răspund. Nu era nimic  adevărat din ce îmi spunea şi nici nu mă putea convinge că trebuie să ascult. Pentru că ştiam. Oricum nu eram  genul de amatoare de imixtiuni sângerânde  în vieţile co-pământenilor mei,  dar mai ales acum ŞTIAM.

Îşi continua pledoaria înrobitoare… Mă uitam liniştită în ochii persoanei şi am întrebat: eşti sigură? Şi mi-a raspuns convinsă : sigură, sigură! Şi atunci am simţit  că niciodată n-am să pot face ca cineva să vadă prin ochii mei tot ce ştiu eu şi că adevarul meu e mai valoros pentru că se străduieşte să nu  judece niciodată.”

PS: Povestea e reală!

5 comments on “Sacru şi profan

  1. P.S.-ul e inutil. Nici nu avea cum să fie altfel decât reală.

  2. Mă bucur că pui accent pe aceleași prejudecăți pe care le-am condamnat și eu în postarea http://wordpress.com/2013/09/20/in-spatele-mastii/

    • Buna. Nu sunt prejudecati. Oamenii s-au transformat in rau si au ramas asa…Imi pare rau ca trebuie s-o spun intr-un mod asa transant. Nu sunt nici eu perfecta, oricat m-as stadui. Dar clipa de clipa ma gandesc si actionez in asa fel ca sa nu ranesc, sau sa nu stric nimic din ceea ce este real benefic din jurul meu.
      Si postarea ta nu se vede…am cautat-o si la luna septembrie si tot n-o pot accesa.

Lasă un răspuns

