3 comentarii

Ce poate schimba lumea pentru totdeauna

Deși sunt ”stăpâna unor inele” nu tot timpul mă simt puternică și curajoasă, așa cum ar trebui de fapt să fiu mereu. Mirajul suficientului și al certitudinii nu mă lasă sa văd ceea ce este de fapt  important. Doar când sunt pusă în situații limită, ceea se întamplă tot mai des, descopăr cată forță interioară potențială există (dar neaccesată conștient). În momente ca acelea pot înfrunta necunoscutul, pot salva lumi și pot renunța la atașamentele vechi în numele unei singure cauze.

Este drept ca această stare nu mă ”’ține” suficient de mult cât să o fac ”pentru totdeauna”. Finalitatea este insignifiantă, comună și este cam ca  în exemplul de aici.

Voi ce faceți ca să schimbați lumea?

3 comments on “Ce poate schimba lumea pentru totdeauna

  1. Îmi place tare mult felul cum te-ai descris ! Și îmi place și trilogia ”Stăpânul Inelelor”, pe care o consider un fel de epopee cu rol formator pentru tineri.
    Iată aici părerea mea mai extinsă:
    http://iscrestnow.blogspot.fr/2011/01/stapanul-inelelor-un-film-cu-un-mesaj.html

    Poveștile, legendele, sunt atât de profunde și conțin atât de multe învățături… Eu le prefer oricând poveștilor mai ”reale!” 🙂

    Cât despre ceea ce am putea face pentru a schimba lumea… sunt adepta părerii măciuței Tereza, care credea în ”lucruri mici făcute cu dragoste”! Cred că fiecare putem schimba lumea în acest mod ! Desigur, atunci când nu ni se oferă ocazia marilor lucruri…

  2. thank you very much for sharing all this great information with us! it’s definitely appreciated. well worth the time in reading! lista de email lista de email lista de email lista de email lista de email

Lasă un răspuns

