8 comentarii

Liebster award

2premio-lAm primit astăzi o nominalizare pentru ”Liebster award – discover new blogs” de la dactilografadenoapte.wordpress.com . Sunt încantată de nominalizare dar o  să fac și eu ca Cioran. Accept primul premiu(adică această nominalizare) și o să le resping pe urmatoarele (hi-hi). Îl consider ” premiu onorific” chiar dacă e un fel de leapsă de marketing /promo și mai putin un premiu aproape real. Premiile reale se disting  prin faptul că recunosc și stimulează calitatea scriiturii și mai puțin se manifestă ca  un alt tip de MLM online. Revin la ideea că trebuie să multumesc pentru faptul că cineva ”open-mind”  a  citit ce scriu, s-a gandit și m-a nominalizat. De fapt cred că este o ocazie bună să multumesc tuturor celor care citesc ce scriu pe acest blog. E un feed-back bun și cald cand primesc comentarii sau like-uri. Mi-a spus cineva că blogul meu e putin cam impersonal(n-a fost cu rea intentie, e vorba de un critic bun) dar eu știu că temele, gandurile ”așezate ”  aici sunt destul de subiective și fac parte din preocupările mele de autoredefinere , căutare pe care o împartăsesc cu cei care-mi citesc blogul(chiar daca nu mă adresez direct acestora).

Deci, regulile sunt următoarele :

1.    Numeşte şi mulţumeşte persoanei/blogului care ţi-a acordat premiul.

2.    Scrie unsprezece lucruri despre tine.

3.    Răspunde la întrebările adresate şi formulează un set nou de unsprezece întrebări pentru următorii nominalizaţi.

 4.    Nominalizează nouă bloguri pe care le admiri şi au mai puţin de două sute de urmăritori.

 5.     Anunţă nominalizarea pe paginile fiecărui blog.

Unsprezece lucruri despre mine :

1. Primul ”lucru” este că nu știu cum să încep… sunt în perioada în care am rămas fără ”varstă”, adica sper să n-o găsesc…

2. Al doilea este ca încep să intuiesc de ce-am ,,aterizat” pe lumea asta;

3. Sunt pe care sa descopăr ,,secretul vieții” și cand o să-l  aflu o să-l spun la toată lumea(și n-o să mai fie un secret);

4.Știu că compasiunea e o calitate pentru ”regi și regine” ;

5.Îmi plac fructele verzi, de la niste castani salbateci, pe care-le vad de la geam cum atarnă ca niște nestemate enigmatice; m-aș uita ore întregi numai la ele, mulțumită ca exist și atat;

6. Fac primii pași pentru iesirea din ignoranță;

7.Nu mai am timp, dar îmi fac;

8.Îmi place să fiu misterioasă, pentru că e singura calitate pe care eu o mai consider incă feminină;

9.Nu comunic cu oamenii pe care ”nu-i simt”;

10.Percep artele ca pe o ”cale” de explorare a propriei mele omenii;

11. Cred că dupa lista asta o sa-mi fac un decalog și o sa mi-l pun sub pernă.

Mulțumesc!

Întrebarile gazdei mele dactilografadenoapte.wordpress.com sunt:

  1. Care ar fi primul lucru pe care l-ai face dacă ai fi invizibil? Răspuns: Aș evita toată ,,aglomerația” de neoameni și m-aș materializa la loc.
  2. Când ţi-ai pierdut ultima oară cumpătul? Răspuns: Într-o joi.
  3. Câte ore ai dormit azi noapte? Răspuns: 8 ore.
  4. Care este primul lucru pe care îl observi la o persoană de sex opus? Răspuns: mainile sau ochii(depinde dacă e noapte sau zi).
  5. Care este cartea ta preferată?Răspuns: Ultima pe care o citesc, că atata îmi rămane în memorie (restul mă plagiaza pe mine-pentru că nu stiu cui mai aparține ideea).
  6. Ştii să găteşti?Răspuns: da.Serios, pentru ca în ultima vreme numai asta fac! O să descopar și calcatul și curatenia pofesionistă în curand.
  7. Ai studiat inginerie financiară?Răspuns: Și pe asta o știu. Sunt expertă. Am studiat și pe la școli dar experiența e totul.
  8. Când ai băut alcool ultima oară?Răspuns: Tincturile se pun?
  9. Cat de des faci sport?Răspuns: Am haltere de 1 kg. Mă uit la ele în fiecare zi și le am de jumatate de an. Deci…des.
  10. Ce melodie asculţi acum?Raspuns: Peter Gabriel ”Secret World”.
  11.  Ai vreun viciu?Răspuns: Sunt open heart( e o calitate perturbată). Gata!!!

Întrebarile mele sunt:

1, 2, 3,4,5,6,7,8,9,10,11

Vreau și eu sa vad oameni care-și pun întrebari…singuri.

Vă mulțumesc pentru ”atenție” și acum o să nominalizez și eu(acu că m-am conformat, am scris și raspunsuri la întrăbări, îmi permit) :

despresufletulmeu.wordpress.com

hapi2233.wordpress.com

naomikko.wordpress.com

garapentrudoi.wordpress.com

dragoscalinescu.wordpress.com

childagain.wordpress.com

blogsavoirfaire.wordpress.com

bursucel.wordpress.com

www.freecinema.ro

cuvintetacute.wordpress.com

Nu știu  cați ”abonați” au fiecare dar îmi plac. Îmi plac mai mulți de fapt dar lista e limitată așa că m-am rezumat la numarul recomandat.Vă mulțumesc pentru răbdare, și dacă ați ajuns la final vă ofer și eu  un mic premiu: http://www.youtube.com/watch?v=eCYXL86rdug

8 comments on “Liebster award

  1. Avem un talent fantastic să colecţionăm astfel de „award”-uri. 😆 Mulţumim mult, sperăm din inimă să putem răspunde pentru că, ultimul lucru din lume ar fi să îi dezamăgim pe cei care se gândesc la noi.

  2. Multumesc frumos… Te pup

  3. Îmi plac mult acele 11 lucruri despre tine ! Îmi place mai ales „nu am timp, dar îmi fac” = tocmai pentru că nici eu n=am ! Și uneori. nu știu nici cum să=mi fac. 🙂

    Îmi plac și răspunsurile tale la întrebări. Sper să răspund și eu la fel de bine ! 🙂

    Deci. mulțumesc încă o dată. și pentru încrederea acordată. voi prelua cele 11 lucruri despre mine. și voi formula și 11 întrebări. Dar de descoperit bloguri n=am timp. cu regret ! 🙂 De aceea. voi lăsa întrebările pe blog, pentru cine se încumetă. 🙂

  4. Asta e curată provocare, mai ales partea cu întrebările… ;))

  5. esti foarte buna cu mine. faptul ca m-ai nominalizat este o bucurie, acum insa vine partea mai grea… daca eu am mai spus candva niste nestiute despre mine, trebuie sa mai spun iar? nu de alta, dar tu, care esti misterioasa, iti dai seama cat de dificil este sa tot scoti secrete din buzunar 🙂

    • Şi eu îţi mulţumesc pentru că ai raspuns. Da,recunosc că ai marcat(asta cu misterioasa e bună).Este totuşi alegerea fiecăruia, fiecăreia si fieşcare poate să încerce ce crede de cuviinţă. Nu prea am succes cu lepşele în general. O fi şi de la faptul că nici eu nu particip la astfel de acţiuni dintr-o convingere proprie şi că am nedreptăţit pe alţi oameni care mă citesc.Dar nu se poate spune ca nu am încercat. Mă bucur însă că pot să-mi fac noi prieteni virtuali(sper, adica).

  6. […] Participanți înscriși: https://artelesistiintelevietii.wordpress.com/2013/02/22/liebster-award/ […]

Lasă un răspuns

