3 comentarii

P.S. Wolfgang Amadeus Mozart către Constanze

wolfgang amadeus mozartÎn timp ce-ți scriam ultima pagină a acestei scrisori de dragoste, lacrimă după lacrimă cădeau pe hartie.

Dar trebuie să mă-nveselesc-prinde!- un stol de săruturi zboară în juru-mi, minunat, văd o mulțime imensă! Ha! Ha! … tocmai am prins trei- sunt delicioase!

Încă îmi poți trimite răspuns la acestă scrisoare dar trebuie să o expediezi spre Linz post restant, acesta este cea mai sigură cale.

Cum nu știu încă dacă voi merge la Regensburg nu-ți pot transmite încă nimic definitiv, doar scrie pe plic că scrisoarea să fie reținută pană va fi radicată.

Adio, draga și mult iubita mea soție adorabilă; ai grijă de sănătatea ta, și nici nu te gandi să pleci prin oraș. Să-mi scrii și să-mi spui cum te simți în noua noastră locuință.constanze mozart

Adio, îți trimit un milion de săruturi…

Main,17 octombrie 1790

3 comments on “P.S. Wolfgang Amadeus Mozart către Constanze

  1. … darul meu pentru dvs., azi …. 🙂

Lasă un răspuns

