4 comentarii

Eu sunt

244a3c86897e1194877ecddaf1f47f39Eu sunt apa scursă din ceruri, uşoară şi mirosind a curat;

Eu sunt aerul rarefiat al vârfurilor de munţi lăsati voit pe pământ, ca să ai unde culege o gură vie de bunătate;

Eu sunt un bulgăre de sare brută scos la lumină, catifelat, pur şi trebuincios  pe interior;

Eu sunt, în curand, doar un timp măsurat în mii de secunde în care, din spaţiul albastru se-ntoarnă înspre nemaivazut, o suflare.

4 comments on “Eu sunt

  1. Hallo,

    This is for you, for being kind for others and me, http://www.bigcards.nl/card/pickup/bc-c7cf3c10/

    Sweet Valentine greetings, Summer

  2. You were kind enough to like something on my blog just now.
    Thank you

  3. …frumos și pur… 🙂

  4. e bine să știm cine suntem, iar dacă suntem relevanți… 🙂 cu atât mai bine!
    spor-t! 🙂

Lasă un răspuns

