3 comentarii

Îngeri și oameni

VintageCardFreebie1aDacă aș crede sintagma ”prietenii sunt îngeri prin aceasta viață” ar însemna că m-aș limita la un stereotip. După părerea mea formată la acestă varstă, ei  sunt oameni ca și noi. Îngerii sunt cei care ne aduc împreună. Sunt sigură că trebuie să și merităm aceasta. Toate ,,întamplările” care ne fac să fim laolaltă există, ,,se fabrică” pentru că trebuie să rezolvăm ceva mai presus de mondenitățile frivole și o ,,practică rutinogenă”. Și asta chiar dacă ne întalnim cu aceste ființe sporadic, meteoritic sau virtual.

E frumos în perioada asta a anului. Chiar a nins și tare mult mi-aș dori o sobă să stau la gura ei…Amintiri cu oameni  de zapadă nu am. Am amintiri cu oameni adevarați. Îmi amintesc cum e sa bei o ciocolata caldă sau un ceai , razand împreună , spunand cele mai banele lucruri, dar sincere , și să fii 100 % prezent. E draguț și zambești știind ca ai putut să pierzi un tren , să te trezesti și să iei masa pe o terasa cu muntele infipt în privire și să cunoști lumea ca într-o calatorie spirituală. E interesant să rememorezi un urcuș pe munte în care pană sus ți-ai cunoscut limitările(și fizice și psihice). Călătoriile cu peripeții sunt doar o parte din sertarele pe care le ,,accesez ” cu drag, la nevoie.

Îmi plac și amintirile cu oameni pe care,  în afara momentului în care i-am cunoscut, nu i-am mai vazut niciodată. Îmi sunt dragi și oamenii pe care-i văd o dată pe an și parcă i-am vazut ieri. Mă gandesc și la cei care sunt curajoși și departe. Admir oamenii care-mi sunt mentori deși ei poate nu știu asta. Mă ajut de prezența lor subtilă și sunt recunoscatoare.

Crăciun fericit tuturor!

3 comments on “Îngeri și oameni

  1. să înțeleg că participi cu această postare la oferta mea – un om de zăpadă pentru un cd cu povești? prin simpla rostire a numelui omului de zăpadă pe care nu-l găsești în amintiri, te poți înscrie la categoria *om de zăpadă inedit*.
    după ce trec sărbătorile, ne auzim și văd cum trimit spre tine darul.
    te îmbrățișez și sper într-un an bun, de care să ne amintim cu drag la Crăciunul viitor.
    spor-t! 🙂

    • Da.Este un altfel de raspuns.Îți multumesc.
      Știi ce e surprinzator? Că după ce am postat articolul am aflat ceva mai putin plăcut de la un prieten.I s-a ”întamplat ”ceva mai putin dorit într-o viata, astăzi.Iar eu am simtit subit(apriori) că trebuie sa scriu cate ceva despre prietenii cunoscuti și înca necunoscuti, în loc de urarile uzuale. Să se știe că le sunt aproape. Deci nimic nu este întamplator.Și nimic în van.
      Un an bun și liniștit!

  2. Mda, ce ma regasesc si eu in multe din ce ai scris aici 🙂

Lasă un răspuns

