1 comentariu

Noi teritorii

Cu siguranţă femeile îşi marchează mult mai aprig decât barbaţii teritoriul…fie ca acesta este un loc de muncă, casă sau maşină.

Şi nu mă gândesc acum la decoraţiunile interioare, ordine/dezordine  sau ,,detalii”. Mă gandesc de fapt la fluxul de energie  care revarsă  cu o viteză fantastică din interior necesitatea de a personaliza spatiu. De multe ori mă gândesc că o facem pentru  a comunica prin a spune ,,e al meu” însa pană la urmă cred ca ne place dovedim că avem pozitia dominantă în acel spatiu. Devenim misterioase şi ne simţim în siguranţă când ne jucăm cu energia formelor şi mirosurilor, atingerii şi trăirii într-un mod creativ. Suntem fascinate de acest angrenaj…pe care-l însufleţim.

Oferim sau  împărţim cu daruirea de care suntem capabile  iubitului, colegului, prietenilor şi ne bucurăm ca şi cand tot universul participă la această creaţie noua, unică şi de neînţeles …încă.

One comment on “Noi teritorii

  1. da, s-ar putea să ai dreptate. deși eu, crescând printre băieți, văzându-i mai mult dezamăgiți din cauza femeilor decât fericiți, iar eu neavând dezamăgiri prea mari din cauza lor, mi-am spus mereu că femeile sunt mai dificile decât bărbații.
    fiecare cu experiența lui, nu? 🙂

Lasă un răspuns

