2 comentarii

Preaiubite…

Îmi plac scrisorile de dragoste de demult…încărcate cu parfumul vorbei strămoseşti , religiozitatea prezentului şi  simplitatea sublimă a dăruirii ..

2 comments on “Preaiubite…

  1. of, mie îmi plac scrisorile în general. am o noptieră cu 5 sertare în care am hârtie de scrisori, felicitări, colecții de ștampile, abțibild pentru a lipi pe hârtia prea simplă… ce mai, sunt o îndrăgostită de stilul scrisorii, iar ca să fie totul foarte complicat, nu am nici măcar o persoană care să mai aibă cutie poștală, toți dau doar mailul, că nu mai au ușiță la cutia poștală, că nu mai au încredere în poștă etc…
    erau tari de tot cei de la Adesgo parcă atunci când s-au apucat să pună în perechile de dresuri scrisori de dragoste superbe, dintre poeți și iubite, oricum dintre personalități. aveam și eu câteva păstrate, apoi le-am rătăcit prin casa mea mică…
    mă bucur că am întâlnit un om (a) normal ca mine 🙂

Lasă un răspuns

